КМҚК «Бизнес және сервис колледжі»

Тізім

Маркетинг

0513000 Маркетинг мамандығы

Біліктілігі: Маркетолог

Оқу формасы: күндізгі, сырттай

Оқу тілі: орысша, қазақша

Оқу мерзімі:

9 сынып негізінде – 2 жыл 10 ай
11 сынып негізінде – 1 жыл 10 ай

Маркетинг – бұл тұтынушылардың қажеттілігі мен сұранысын айырбастауға бағытталған адамзат қызметінің бірі.

Маркетолог – тұтынушылар мен ұйымдастырудың мүдделері негізінде бәсекеге түсе алатын ортада ұйымның тұрақты қызмет етуі мен дамуы негізгі нәтижесі болатын маман.

Маркетолог немен айналысады? Бұл мынандай қызметтер:

· Өз фирмасының тауарларын немесе қызмет көрсетуін, оның ережелерін мұқият меңгереді;
· осы тауарлар және қызмет көрсетудің тұтынушыларын, олардың сегментациясын меңгереді;
· Өтімділік нарығын зерттейді;
· сұраныс пен оның динамикасын болжайды;
· баға тағайындауға қатысады;
· бәсекелес ұйымдардың қызметін талдайды;
· тауардың әртүрлілігін қалыптастырады.

Маркетолог маманы бизнес саласының әртүрлі жағдайларында үміткер бола алады, сонымен қатар тауарлар мен қызмет көрсету бойынша кәсіпорынның бөлімшелері мен маркетингтік қызмет деңгейіндегі мынандай лауазымдарға үміткер:

· Маркетинг бойынша директор. Компанияның маркетингтік саясатын әзірлейді, бюджет құрастырады, есеп беруді дайындайды;

· Маркетолог. Маркетингтік стратегия әзірлейді, нарықты зерттейді, ұйымдастырады;

· Жарнама бойынша маман. Бұқаралық ақпарат құралдарымен жұмыс, жарнамалық компанияның стратегиясын әзірлеу, бөлім жұмыстарын басқару, жарнаманың бюджетін құру;

· Маркетолог-талдаушы. Маркетингтік зерттеулерді жүргізу, нарықтың дамуын талдау, ақпаратты жинақтау және жүйелеу, деректер ұсыну.

· Мерчандайзер. Сауда залында тауарларды ұсыну – оның негізгі қызметі болып саналады.

Оқу мерзімінде студенттер фирмалар мен компаниялар ұйымдастыратын әртүрлі маркетингтік жобаларға қатысады: промо-акция, маркетингтік зерттеулер. Бұл фирма, компаниялар мен колледж арасында әлеуметтік серіктестік қатынасы орнатылған.

Маркетинг (ағылш. marketіng — рынок‚ базар‚ өткізу‚ сауда) — кәсіпорынның (фирманың, бірлестіктің‚ т.б.) тауар өндіру-өткізу және сауда жасау қызметін ұйымдастыру мен басқару жүйесі. Маркетинг нарық дамуының жай-күйі мен келешегін зерделеуге негізделеді, тұтыну мен өндіріс өніміне (тауарға‚ көрсетілетін қызметке) сұранымды қалыптастырады, табыс алу мақсатымен рынокта тауарлардың өткізілуін тездетуге бағытталады.

Маркетинг — сұранымды жан-жақты зерделеп‚ болжау‚ жарнаманы пайдалану‚ өндірісті ынталандыру‚ сақтау мен тасымалдаудың осы заманғы тәсілдерін‚ тауарлардың тұтынушыға жетуіне жәрдемдесетін тех. Және басқа түрлерін қолдану негізінде кәсіпорынның жаңа өнімді әзірлеу‚ өндіру мен өткізу жөніндегі ұйымдық-техникалық‚ қаржы‚ коммерциялық және басқа қызмет түрлері жатады.

Экономиканы‚ жарнаманы‚ инженерлік істі‚ психологияны‚ жоспарлауды‚ болжауды оңтайлы ұштастыру‚ яғни Маркетинг — тауарларды өндіру мен өткізу туралы ғылым. Оның негізгі мақсаты барынша көп пайда алу мен бірге айырбас‚ тауарлардың тұтынушыға жеткізілуін тездету және өндірістік-коммерциялық қызметтің тиімділігін арттыру арқылы нарықтың (адамдардың‚ фирмалардың, кәсіпорындардың) тауарларға (жұмыстарға‚ қызметтерге) сұранымын қанағаттандыру.

Маркетинг атқарымы - іс-қимылдардың өзара байланысты кешені. Онда кәсіпорын іс-қимыл жасайтын ішкі және сыртқы ортаны, рыноктарды, тұтынушыларды талдау, бәсекелестер мен бәсекені, тауарларды зерттеу; жаңатауар тұжырымдамасын қалыптастыру, маркетингілік зерттеулер негізінде тауар өндірісін жоспарлау, тауар қозғалысын, өткізім мен сервисті жоспарлау, баға саясатын тұжырымдап, іске асыру, маркетингілік бағдарламаларды әзірлеп, іске асыру, маркетингіні ақпаратпен қамтамасыз ету, маркетингіні басқару (қауіп-қатерді, пайданы, тиімділікті бағалай отырып, маркетинг шараларын жоспарлау, іске асыру және бақылау) қамтылады.

КМҚК «Бизнес және сервис
колледжі»

Әрленім және құрастыру
SemStar

Казахстан, ВКО, г. Семей
ул. Аймаутова, 143 «а»
e-mail: biznes_sbk@mail.ru
Приемная: 8 (7222) 50-58-98
Тел.: 8 (7222) 50-70-73, 50-71-18
Факс: 8 (7222) 50-58-98, 50-70-78

Маркетинг

0513000 Маркетинг мамандығы

Біліктілігі: Маркетолог

Оқу формасы: күндізгі, сырттай

Оқу тілі: орысша, қазақша

Оқу мерзімі:

9 сынып негізінде – 2 жыл 10 ай
11 сынып негізінде – 1 жыл 10 ай

Маркетинг – бұл тұтынушылардың қажеттілігі мен сұранысын айырбастауға бағытталған адамзат қызметінің бірі.

Маркетолог – тұтынушылар мен ұйымдастырудың мүдделері негізінде бәсекеге түсе алатын ортада ұйымның тұрақты қызмет етуі мен дамуы негізгі нәтижесі болатын маман.

Маркетолог немен айналысады? Бұл мынандай қызметтер:

· Өз фирмасының тауарларын немесе қызмет көрсетуін, оның ережелерін мұқият меңгереді;
· осы тауарлар және қызмет көрсетудің тұтынушыларын, олардың сегментациясын меңгереді;
· Өтімділік нарығын зерттейді;
· сұраныс пен оның динамикасын болжайды;
· баға тағайындауға қатысады;
· бәсекелес ұйымдардың қызметін талдайды;
· тауардың әртүрлілігін қалыптастырады.

Маркетолог маманы бизнес саласының әртүрлі жағдайларында үміткер бола алады, сонымен қатар тауарлар мен қызмет көрсету бойынша кәсіпорынның бөлімшелері мен маркетингтік қызмет деңгейіндегі мынандай лауазымдарға үміткер:

· Маркетинг бойынша директор. Компанияның маркетингтік саясатын әзірлейді, бюджет құрастырады, есеп беруді дайындайды;

· Маркетолог. Маркетингтік стратегия әзірлейді, нарықты зерттейді, ұйымдастырады;

· Жарнама бойынша маман. Бұқаралық ақпарат құралдарымен жұмыс, жарнамалық компанияның стратегиясын әзірлеу, бөлім жұмыстарын басқару, жарнаманың бюджетін құру;

· Маркетолог-талдаушы. Маркетингтік зерттеулерді жүргізу, нарықтың дамуын талдау, ақпаратты жинақтау және жүйелеу, деректер ұсыну.

· Мерчандайзер. Сауда залында тауарларды ұсыну – оның негізгі қызметі болып саналады.

Оқу мерзімінде студенттер фирмалар мен компаниялар ұйымдастыратын әртүрлі маркетингтік жобаларға қатысады: промо-акция, маркетингтік зерттеулер. Бұл фирма, компаниялар мен колледж арасында әлеуметтік серіктестік қатынасы орнатылған.

Маркетинг (ағылш. marketіng — рынок‚ базар‚ өткізу‚ сауда) — кәсіпорынның (фирманың, бірлестіктің‚ т.б.) тауар өндіру-өткізу және сауда жасау қызметін ұйымдастыру мен басқару жүйесі. Маркетинг нарық дамуының жай-күйі мен келешегін зерделеуге негізделеді, тұтыну мен өндіріс өніміне (тауарға‚ көрсетілетін қызметке) сұранымды қалыптастырады, табыс алу мақсатымен рынокта тауарлардың өткізілуін тездетуге бағытталады.

Маркетинг — сұранымды жан-жақты зерделеп‚ болжау‚ жарнаманы пайдалану‚ өндірісті ынталандыру‚ сақтау мен тасымалдаудың осы заманғы тәсілдерін‚ тауарлардың тұтынушыға жетуіне жәрдемдесетін тех. Және басқа түрлерін қолдану негізінде кәсіпорынның жаңа өнімді әзірлеу‚ өндіру мен өткізу жөніндегі ұйымдық-техникалық‚ қаржы‚ коммерциялық және басқа қызмет түрлері жатады.

Экономиканы‚ жарнаманы‚ инженерлік істі‚ психологияны‚ жоспарлауды‚ болжауды оңтайлы ұштастыру‚ яғни Маркетинг — тауарларды өндіру мен өткізу туралы ғылым. Оның негізгі мақсаты барынша көп пайда алу мен бірге айырбас‚ тауарлардың тұтынушыға жеткізілуін тездету және өндірістік-коммерциялық қызметтің тиімділігін арттыру арқылы нарықтың (адамдардың‚ фирмалардың, кәсіпорындардың) тауарларға (жұмыстарға‚ қызметтерге) сұранымын қанағаттандыру.

Маркетинг атқарымы - іс-қимылдардың өзара байланысты кешені. Онда кәсіпорын іс-қимыл жасайтын ішкі және сыртқы ортаны, рыноктарды, тұтынушыларды талдау, бәсекелестер мен бәсекені, тауарларды зерттеу; жаңатауар тұжырымдамасын қалыптастыру, маркетингілік зерттеулер негізінде тауар өндірісін жоспарлау, тауар қозғалысын, өткізім мен сервисті жоспарлау, баға саясатын тұжырымдап, іске асыру, маркетингілік бағдарламаларды әзірлеп, іске асыру, маркетингіні ақпаратпен қамтамасыз ету, маркетингіні басқару (қауіп-қатерді, пайданы, тиімділікті бағалай отырып, маркетинг шараларын жоспарлау, іске асыру және бақылау) қамтылады.

Миссия

Экономика саласында мемлекет пен аймақтың өндірістік әлеуетін көтере алатын, бәсекеге қаблетті, жоғары дәрежелі теориялық және практикалық дағды мен жеке тұлғалық қасиетті игерген мамандарды дайындау.

Болжау

Бизнес және сервис колледжі - Шығыс Қазақстан облысы және Қазақстан республикасының сервис, экономика және басқару саласындағы техникалық және кәсіптік білім берудің үздігі, корпоративті менеджменттің тиімді жүйесін меңгерген оқытушылар мен білімгерлердің, жұмыс берушілердің тағы басқа қызығушылық танытқан жақтардың мүддесіне сай қызмет ететін инновациялық білім беру мекемесі.

«Бизнес және сервис
колледжі» КМҚК

Әрленім және құрастыру
SemStar

Яндекс.Метрика