КМҚК «Бизнес және сервис колледжі»

Тізім

Тамақтандыруды ұйымдастыру

0508000 «Тамақтандыруды ұйымдастыру»

Біліктілік: Қызмет көрсету менеджері

Оқу мерзімі:

11 сынып негізінде - 2 жыл 6 ай
9 сынып негізінде - 3 жыл 6 ай

Жұмыс істеу мамандығы: аспаз, кондитер, даяшы

Менеджер - бұл қызмет көрсету маманы. «Менеджер» термині басқалардың жұмысын ұйымдастыру немесе оның бөлімдері, әр түрлі дәрежедегі басқару жұмыстарын ұйымдастырушы, түрлі іс-шараларды, нақты жұмыстарды ұйымдастыру түрлері мен бөлімдері.

Түлектердің кәсіби қызметінің саласы:

Қоғамдық тамақтану орындардағы қызмет көрсетуді ұйымдастыру

Менеджердің негізгі қызмет көрсету түрлері:

· Қоғамдық тамақтану орындарында тамақтандыруды ұйымдастыруды іске асыру;
· Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында тұтынушыларға қызмет көрсету кезінде қызметкерлерді басқару;
· Тамақтану ұйымдарын тұтынушыларды қабылдау үшін ұйымдастыру және қадағалау;
· Қоғамдық тамақтану өнімдерін тұтынушылардың қажеттіліктерін анықтау және қызмет көрсету;
· Қоғамдық тамақтандыру сұранысын қалыптастыру және қанағаттандыру;
· Өнімдер мен қызметтердің тамақтандыру сапасын бақылау.

Менеджер мамандығының абыройлылығы:

· өзін-өзі көрсете алу мүмкіндігі және өзінің шығармашылық қабілетін көрсету;
· жоғары еңбек ақы;
· үздіксіз даму және өзін-өзі жетілдіру;
· қызықты адамдармен қарым-қатынас;
· қоғамдағы мамандығының беделі мен лауазымы;
· қызмет сатысында көтерілу;
· өзін әр түрлі бағыттарда, іс-шараларда көрсету мүмкіндігі.

Менеджер- компанияға пайда әкелетін сауатты басқарушы, жоба үйлестірушісі, қабілетті логикалық соңына дейін жеткізе алатын, барлық кезеңде де талапты бола білетін маман.

Менеджердің жетістікке жету құпиясы мыналардан тұрады:

· Ұйымдастырушылық , әрқашан қозғаушы күш, мәңгілік біліктілік;
· мақсатқа жете алу қабілеті, әрқашан жұмыс істей білу;
· қажетті кезде керекті орында табылу;
· басқарушылық таланты, басқаларға өзінің ықпалын тигізу және жұмылдыру;
· әр қиын жағдайда жалғыз дұрыс шешімін табу.

Осы мамандықты сәтті тамамдаған түлектер өз мамандықтарына туыстас мамандықтар бойынша жоғарғы кәсіби оқу орындарында «Тамақтандыру кәсіпорындарының өнім өндіру технологиясы» бойынша білімдерін жалғастыра алады.

Оқу түрлері - сырттай және күндізгі бөлімдер.

КМҚК «Бизнес және сервис
колледжі»

Әрленім және құрастыру
SemStar

Казахстан, ВКО, г. Семей
ул. Аймаутова, 143 «а»
e-mail: biznes_sbk@mail.ru
Приемная: 8 (7222) 50-58-98
Тел.: 8 (7222) 50-70-73, 50-71-18
Факс: 8 (7222) 50-58-98, 50-70-78

Тамақтандыруды ұйымдастыру

0508000 «Тамақтандыруды ұйымдастыру»

Біліктілік: Қызмет көрсету менеджері

Оқу мерзімі:

11 сынып негізінде - 2 жыл 6 ай
9 сынып негізінде - 3 жыл 6 ай

Жұмыс істеу мамандығы: аспаз, кондитер, даяшы

Менеджер - бұл қызмет көрсету маманы. «Менеджер» термині басқалардың жұмысын ұйымдастыру немесе оның бөлімдері, әр түрлі дәрежедегі басқару жұмыстарын ұйымдастырушы, түрлі іс-шараларды, нақты жұмыстарды ұйымдастыру түрлері мен бөлімдері.

Түлектердің кәсіби қызметінің саласы:

Қоғамдық тамақтану орындардағы қызмет көрсетуді ұйымдастыру

Менеджердің негізгі қызмет көрсету түрлері:

· Қоғамдық тамақтану орындарында тамақтандыруды ұйымдастыруды іске асыру;
· Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында тұтынушыларға қызмет көрсету кезінде қызметкерлерді басқару;
· Тамақтану ұйымдарын тұтынушыларды қабылдау үшін ұйымдастыру және қадағалау;
· Қоғамдық тамақтану өнімдерін тұтынушылардың қажеттіліктерін анықтау және қызмет көрсету;
· Қоғамдық тамақтандыру сұранысын қалыптастыру және қанағаттандыру;
· Өнімдер мен қызметтердің тамақтандыру сапасын бақылау.

Менеджер мамандығының абыройлылығы:

· өзін-өзі көрсете алу мүмкіндігі және өзінің шығармашылық қабілетін көрсету;
· жоғары еңбек ақы;
· үздіксіз даму және өзін-өзі жетілдіру;
· қызықты адамдармен қарым-қатынас;
· қоғамдағы мамандығының беделі мен лауазымы;
· қызмет сатысында көтерілу;
· өзін әр түрлі бағыттарда, іс-шараларда көрсету мүмкіндігі.

Менеджер- компанияға пайда әкелетін сауатты басқарушы, жоба үйлестірушісі, қабілетті логикалық соңына дейін жеткізе алатын, барлық кезеңде де талапты бола білетін маман.

Менеджердің жетістікке жету құпиясы мыналардан тұрады:

· Ұйымдастырушылық , әрқашан қозғаушы күш, мәңгілік біліктілік;
· мақсатқа жете алу қабілеті, әрқашан жұмыс істей білу;
· қажетті кезде керекті орында табылу;
· басқарушылық таланты, басқаларға өзінің ықпалын тигізу және жұмылдыру;
· әр қиын жағдайда жалғыз дұрыс шешімін табу.

Осы мамандықты сәтті тамамдаған түлектер өз мамандықтарына туыстас мамандықтар бойынша жоғарғы кәсіби оқу орындарында «Тамақтандыру кәсіпорындарының өнім өндіру технологиясы» бойынша білімдерін жалғастыра алады.

Оқу түрлері - сырттай және күндізгі бөлімдер.

Миссия

Экономика саласында мемлекет пен аймақтың өндірістік әлеуетін көтере алатын, бәсекеге қаблетті, жоғары дәрежелі теориялық және практикалық дағды мен жеке тұлғалық қасиетті игерген мамандарды дайындау.

Болжау

Бизнес және сервис колледжі - Шығыс Қазақстан облысы және Қазақстан республикасының сервис, экономика және басқару саласындағы техникалық және кәсіптік білім берудің үздігі, корпоративті менеджменттің тиімді жүйесін меңгерген оқытушылар мен білімгерлердің, жұмыс берушілердің тағы басқа қызығушылық танытқан жақтардың мүддесіне сай қызмет ететін инновациялық білім беру мекемесі.

«Бизнес және сервис
колледжі» КМҚК

Әрленім және құрастыру
SemStar

Яндекс.Метрика